Скарги

Скарги

Нам дуже жаль, якщо ми не виправдали вашу довіру і якість придбаного товару не відповідає вашим очікуванням.
Але ми не будемо ховати голову в пісок! Якщо товар з самого початку має дефект чи набув його в процесі носіння – ви можете скористатися своїм правом подати скаргу.
Для того, щоб подати скаргу:
у вкладці "Я хочу поскаржитися на товар", а також вкажіть електронну адресу, яку використали при замовленні товару. Якщо ви маєте наш обліковий запис, то також можете увійти до системи та відкрити вкладку "Скарги" у розділі вашого акаунту.
Виберіть замовлення, якого стосується процедура повернення, а також виберіть зі списку товар, на якість якого бажаєте поскаржитися. Додайте опис дефекту та фото, на яких видно проблему.
Вам потрібно вирішити, як ви повернете товар – поштою чи безпосередньо в один з наших бутиків.
Також, вкажіть спосіб, яким ви бажаєте отримати потенційне грошове відшкодування.
Ваша скарга буде розглянута протягом 14 днів з дати отримання нами посилки з товаром.
Ви отримаєте повідомлення стосовно остаточного рішення щодо вашої скарги електронною поштою.
Адреса, за якою слід відправити товар, на якість якого ви скаржитеся:
Україна
LAURELLA ТОВ «Скай Логістика»
Відділення Нової Пошти №86
м. Київ, вул. Зодчих 34А

США
LAURELLA / SALESUPPLY
801 Brickell Ave #918
Miami, FL 33131
Великобританія
LAURELLA / GOGLOBAL24
Unit D, 26 Thornleigh Trading Estate
DY2 8UB Dudley
Німеччина
LAURELLA / GOGLOBAL24
Oldenburger Ring 3
02829 Markersdorf
Франція
LAURELLA / GOGLOBAL24
22 rue Edmond Rostand porte 0012
59130 Lambersart
Іспанія
LAURELLA / GOGLOBAL24
C/ Mailing Bcn-Girona. Nave 5
Pol. Ind. Can Casses
08760 Martorell
Італія
LAURELLA / GOGLOBAL24
Via Papa Giovanni XXIII n 13/15
20090 Rodano (MI)
Польща
LAURELLA
ul. Św. Michała 100
61-005 Poznań
Чехія
LAURELLA / CzechLogistic
ul. Vratimovská 681/80
71900 Ostrava – Kunčice
Словаччина
LAURELLA / CzechLogistic
ul. Budovateľská 1234 (123kurier DEPO)
03853 Turany
Нідерланди
LAURELLA / GOGLOBAL24
Branskamp 11
6014CB Ittervoort
pixel