Політика конфіденційності

ПОЛІТИКА КОНФІДЕНЦІЙНОСТІ


1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1. Політика конфіденційності Інтернет-Магазину має характер інформації, що означає, що вона не є джерелом обов'язки для Клієнтів або Клієнтів В Інтернет-Магазині. Політика конфіденційності містить першу всі правила, що стосуються обробки персональних даних Адміністратора в Інтернет-Магазині, у тому числі підстави, мету та строк обробки персональних даних, а також права осіб, чиї всі особисті дані, а також відомості щодо застосування в Інтернет-магазині cookies та інструментів аналізу.

1.2. Адміністратором персональних даних, зібраних за допомогою Інтернет-магазину є компанія LAURELLA КОМПАНІЯ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ КОМПАНІЯ ТОВАРИСТВО з головним офісом в Познані (юридична адреса та адреса для кореспонденції: вул. св. Мартін 29/8, 61-803 Познань); внесена в Реєстр Підприємців Національного Реєстру Суду під номером KRS 0000808310; реєстраційний суд, де зберігається документація компанії: Суд Районний Познань – Нове Място і Вільда в Познані, VIII Економічний відділ Національного Судового Реєстру; у. і з. 7831807476, ОКПО 384618076, адреса електронної пошти: sklep@laurella.pl та номер контактного телефону: 61 200 11 21 - іменоване надалі " Адміністратор" і є Постачальником послуг Інтернет-Магазину Продавцем.

1.3. Персональні дані в Інтернет-Магазині обробляються протягом Адміністратора згідно з чинним законодавством, зокрема, згідно з регламентом Парламенту Європейської Ради (ЄС) 2016/679 від 27 квітня 2016 року. в про захист фізичних осіб у зв'язку з обробкою персональних даних і про вільне переміщення таких даних, а також про скасування директиви 95/46/ЄС ("загальні" постанова про захист даних) - далі „ РОДО" або " Розпорядження РОДО". Офіційний текст Постанови РОДО: http://eur-lex.europa.eu/legal-content/PL/TXT/?uri=CELEX%3A32016R0679

1.4. Використання Інтернет-Магазину, у тому числі і здійснення покупок є добровільним. Так само, пов'язані з цим введення даних інформації, що використовує Інтернет-Магазині Клієнтом або Клієнт є добровільним, з урахуванням двох винятків: (1) укладення договорів з Адміністратору - ненадання у випадках та в діапазоні, вказаному на сайті Інтернет-Магазину, а також у Правилах Інтернет-магазин цій політиці конфіденційності даних інформації, необхідної для укладення та виконання Договору купівлі-Продажу або договору про надання Послуги Поштою з Адміністратору призводить до відсутності можливості укладення цієї договору. Надання персональних даних у цьому випадку вимога умовним і якщо всі дані, які стосуються хоче укласти даний договір з Адміністратором, він прагне до зазначення необхідних даних. Кожен діапазон даних, необхідних для укладення договору, зазначений раніше на сайті Магазину Інтернет і в Правилах Інтернет-Магазину; (2) обов'язки законом Адміністратора - введення персональних даних є вимогою встановлений законом, що випливають із чинного законодавства перекриття на Адміністратора обов'язок з обробки персональних даних (наприклад, обробка даних для ведення бухгалтерського або податкового обліку) і відсутність їх вказівки буде перешкоджати Адміністратору виконання цих обов'язків.

1.5. Адміністратор докладає особливою ретельністю, щоб захисту інтересів осіб, яких обробляються через нього дані стосуються, зокрема, несе відповідальність і гарантує, що зібрані ним дані є: (1) обробляються відповідно до законодавства; (2) підбирають для певних, законних цілей і niepoddawane подальшій обробці протизаконних дій з цими цілями; (3) по суті правильні та адекватні у щодо цілей, у яких обробляються; (4) зберігатися у формі, що дозволяє ідентифікувати осіб, яких стосуються, не довше, ніж це необхідно для досягнення мети обробки і (5) оброблені таким чином, щоб відповідні безпеки персональних даних, у тому числі захист від несанкціонованого чи незаконних обробки і випадкової втрати, знищення або ушкодження, з допомогою відповідних засобів технічних або організаційних.

1.6. Беручи до уваги характер, обсяг, контекст і цілі обробки, а також ризик порушення прав і свобод осіб фізичних різною ймовірністю і вагою загрози, Адміністратор впроваджує відповідні заходи технічні та організаційні заходи, щоб обробка здійснювалася у відповідності з цим регламентом і щоб мати можливість це продемонструвати. Ці заходи, у разі необхідності, піддають переглядатися і оновлюватися. Адміністратор застосовує заходи характеристики для отримання і за зміну особами, персональних даних, переданих по електронній пошті.

1.7. Всі слова, вирази і абревіатури, що зустрічаються у цій політиці конфіденційності і починаються з великої літери (наприклад, Продавець, Магазин - , Послуги Пошти) слід розуміти відповідно до їх визначення, що міститься в Правила Інтернет-Магазину, доступному на сайті Магазину Інтернет.

2. ОСНОВИ ОБРОБКИ ДАНИХ

2.1. Адміністратор має право обробки персональних даних, випадках, коли і в тій мірі, в якій – виконується хоча б одна з наступних умов: (1) особа, до якої відносяться дані висловила згоду на обробку своїх персональних даних, в одному або кількох підсумок визначених цілей; (2) обробка необхідні для виконання договору, в якій сторона особа, до якої відносяться дані, або прийняти заходи на вимогу особи, якій дані відносяться, перш укладення договору; (3) обробка необхідна для виконання юридичного обов'язку покладеного на Адміністратора; або (4) обробка необхідна для цілей випливають з юридично законних інтересів здійснюються Адміністратором або третіми особами, за винятком ситуацій, в яких батьківський характер щодо цих інтересів є інтереси або основні права і свободи людини, до якої відносяться дані, що потребують захисту персональних даних, зокрема, коли особа, якої відносяться дані, вона ще дитина.

2.2. Обробка персональних даних вимагає Адміністратором кожен раз при настанні хоча б однієї з підстав, зазначених у п. 2.1 положення про конфіденційність. Конкретні підстави обробки персональних даних Клієнтів і Клієнтів Інтернет-магазин Адміністратором, вказані в наступному статті політики конфіденційності щодо даного метою обробки персональних даних Адміністратором.

3. МЕТА, ПІДСТАВИ ТА ПЕРІОД ОБРОБКИ ДАНИХ В МАГАЗИНІ ОНЛАЙН

3.1. Кожен раз мета, підстави і строк і одержувача даних обробляється Адміністратором випливає з діяльності вживаються вашого Клієнта або Клієнта Інтернет-магазині або Адміністратором. Наприклад якщо Клієнт вирішується на здійснення покупок в Інтернет магазині і вибере особистий прийом придбаного Продукт замість доставки, це його персональні дані будуть оброблятися в цілях виконання укладеного Договору Продажу, але вже не будуть доступні перевізнику realizującemu вантажу на замовлення Адміністратора.

3.2. Адміністратор може обробляти персональні дані лише в рамках Магазину Інтернет в наступних цілях, на підставах і в періодів, зазначених в наступній таблиці:

Мета обробки даних правова Основа обробки даних Термін зберігання
Виконання Договір купівлі-Продажу або договору про надання Послуги Поштою або вжиття заходів за вимогою людину, якій належать дані, що перед укладенням в/в договорів. Стаття 6 п. 1 листа. б) Постанова RODO (виконання контракту) - обробка необхідна для виконання договору, на якій сайт є особа, якій відомості належать, або до вжити заходів щодо вимогу особи, якій дані стосуються, до укладення договору. Дані зберігаються протягом часу, необхідного для виконання, рішення або дії в іншій манері укладеного Договору купівлі-Продажу або договору про надання Послуги Поштою.
Маркетинг прямий Стаття 6 п. 1 листа. f) Регулювання RODO (юридично обґрунтований справа адміністратора - обробка, необхідні для цілей випливають з юридично законних інтересів Адміністратора, що полягає в турботі про інтереси і хороший імідж Адміністратора, його Інтернет-Магазину, а також прагнення до реалізації Продукції Дані зберігаються протягом періоду існування юридично обґрунтованого інтересу, який реалізується через Адміністратора, не більше тим не менш, ніж за строк позовної давності претензій Адміністратора щодо особи, якій належать дані, за проведеної діяльності Адміністратора діяльності. Строк позовної давності визначають закони, зокрема, цивільний кодекс (базовий термін строк позовної давності для вимог, пов'язаних з проведенням економічної діяльності становить три роки, а для договору продажів два роки). Адміністратор не може обробляти даних з метою прямого маркетингу, у разі висловлення ефективного опору в цій області від людини, якого відносяться дані.
Маркетинг Стаття 6 п. 1 листа. а) Регулювання RODO (згода) - особа, якій дані відносяться висловила згоду на обробку своїх персональних даних в маркетингових цілях Адміністратором Дані зберігаються до моменту відкликання згоди особи, якої відносяться дані на подальшу обробку її даних цієї мети.
Вираз Клієнтом думки про складеному Договорі купівлі-Продажу Стаття 6 п. 1 листа. а) Регулювання РОДО - особа, відомості про яку відносяться висловила згоду на обробку своїх персональних даних інформації з метою висловлення думки Дані зберігаються до моменту відкликання згоди особи, якої відносяться дані на подальшу обробку її даних цієї мети.
Проведення книги оподаткування Стаття 6 п. 1 листа. c) Регулювання RODO в zw. арт. 86 § 1 Податкового кодексу, тобто з 17 січня 2017 року. ("Законодавчий Вісник" з 2017 року. поз. 201) - обробка, необхідні для заповнення юридичного обов'язку покладеного на Адміністратор Дані зберігаються на термін, встановлений законодавством nakazującymi Адміністратору зберігання книг оподаткування (до закінчення строку позовної давності зобов'язання декларацію, якщо податковий законопроект, є інше)
Визначення, розслідування або захист претензій, які вони можуть підняти Адміністратор або які можуть бути підняті у відношенні Адміністратора Стаття 6 п. 1 листа. f) Регулювання RODO (юридично обґрунтований справа адміністратора - обробка, необхідні для цілей випливають з юридично законних інтересів Адміністратора – шляхом визначення, розслідуванні або захисту претензій, які вони можуть підняти Адміністратор або які можуть бути підняті у відношенні Адміністратора Дані зберігаються протягом періоду існування юридично обґрунтованого інтересу, який реалізується через Адміністратора, не більше тим не менш, ніж за строк позовної давності претензій, які можуть підніматися проти Адміністратора (основний термін строк позовної давності для вимог щодо Адміністратора становить шість років).
Використання з боку Інтернет-Магазину і забезпечити її правильне дії Стаття 6 п. 1 листа. f) Регулювання RODO (юридично обґрунтований справа адміністратора – обробка, необхідні для цілей, що випливають з юридично законних інтересів Адміністратора, що полягають в управлінні і обслуговуванні сторінки Інтернет-Магазину Дані зберігаються протягом періоду існування юридично обґрунтованого інтересу, який реалізується через Адміністратора, не більше тим не менш, ніж за строк позовної давності претензій Адміністратора щодо особи, якій належать дані, за проведеної діяльності Адміністратора діяльності. Строк позовної давності визначають закони, зокрема, цивільний кодекс (базовий термін строк позовної давності для вимог, пов'язаних з проведенням економічної діяльності становить три роки, а для договору продажів два роки).
Проведення статистика і аналіз трафіку в Інтернет-Магазині Стаття 6 п. 1 листа. f) Регулювання RODO (юридично обґрунтований справа адміністратора – обробка, необхідні для цілей, що випливають з юридично законних інтересів Адміністратора – шляхом ведення статистики та аналіз руху в Інтернет-Магазині з метою поліпшення функціонування Інтернет-магазину і збільшення продажів Продукції Дані зберігаються протягом періоду існування юридично обґрунтованого інтересу, який реалізується через Адміністратора, не більше тим не менш, ніж за строк позовної давності претензій Адміністратора щодо особи, якій належать дані, за проведеної діяльності Адміністратора діяльності. Строк позовної давності визначають закони, зокрема, цивільний кодекс (базовий термін строк позовної давності для вимог, пов'язаних з проведенням економічної діяльності становить три роки, а для договору продажів два роки).

4. ОДЕРЖУВАЧА ДАНИХ В ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНІ

4.1. Для правильного функціонування Інтернет-Магазину, в тому числі для виконання Договорів купівлі-Продажу необхідно робота Адміністратором послугами суб'єктів зовнішніх (таких як, наприклад, постачальник програмного забезпечення, кур'єр, якщо партнер по обробці платежів). Адміністратор користується тільки послугами таких організацій обробки, які забезпечують достатньо гарантії здійснення відповідних заходів технічних та організаційних, так, щоб обробка відповідала вимоги Регламенту РОДО і захищала права людей, яких відносяться дані.

4.2. Персональні дані можуть бути передані Адміністратору третьої держави, при цьому Адміністратор гарантує, що в такому випадку, відбуватися це буде по відношенню до держави, що забезпечує необхідну ступінь захисту – у відповідності з Постановою РОДО, а особа, відомості про яку стосуються має можливість отримати копію даних. Адміністратор передає зібрані дані тільки в випадку та в обсязі, необхідному для здійснення відповідного для обробки даних, сумісного з даною політикою конфіденційності.

4.3. Передача даних через Адміністратора не відбувається в кожному випадку і не для всіх, зазначених у політиці конфіденційності одержувачів чи категорії одержувачів – Адміністратор передає дані тільки тоді, коли це необхідно для реалізації цієї мети обробки персональних даних, і тільки в обсязі, необхідному для його реалізації. Наприклад, якщо Клієнт використовує особистого прийому, то його дані не будуть передані перевізнику працюючого з Адміністратором.

4.4. Персональні дані клієнтів та Клієнтів Магазину - Можуть бути передані наступним одержувачів чи категорії одержувачів:

4.4.1. перевізники / експедитори / брокери kurierscy / суб'єкти, що обслуговують склад і/або процес доставки - у разі Клієнта, який використовує в Інтернет-Магазині спосіб доставки Товару поштою або кур'єром, Адміністратор надає зібрані персональні дані Клієнта вибраного перевізника, перевізнику або агенту realizującemu доставки за дорученням Адміністратора, а якщо доставка здійснюється з сховища зовнішнього – юридичній особі, що приймає склад і/або процес доставки – в обсязі, необхідному для здійснення доставки Продукту Клієнту. 4.4.2. суб'єкти з підтримкою електронних платежів або кредитної оплати - у випадку Клієнта, який в Інтернет-Магазині зі способом оплати електронних або кредитною карткою Адміністратор надає зібрані дані Клієнта обраному суб'єкту лаборанта, вищевказані платежі в Магазині - За дорученням Адміністратора, в обсязі, необхідному для обслуговування оплати, здійсненої замовником. 4.4.3. суб'єкти kredytujące / орендодавцем - в для Клієнта, який використовує в Інтернет-Магазині з спосіб оплати в розстрочку або оплати лізингової Адміністратор надає зібрані дані Клієнта, обраного кредитора або орендодавця, що об'єднує вищевказані платежі в Інтернет-Магазині на замовлення Адміністратора в обсязі, необхідному для обслуговування платежів здійсненої Клієнтом. 4.4.4. постачальник системи опитування opiniujących - у випадку Клієнта, який погодився на висловлення думки щодо складеному Договорі Продажу, Адміністратор надає зібрані дані Клієнта обраному суб'єкту творцеві система опитувань opiniujących включені Договору купівлі-Продажу в Інтернет-Магазині за дорученням Адміністратора, у межах, необхідних для вираження за відгуками Клієнтів з використанням системи опитування opiniujących. 4.4.5. постачальники послуг zaopatrujący Адміністратора технічні рішення, інформаційні і організаційні, дозволяють Адміністратору ведення бізнесу діяльності, в тому числі Інтернет-Магазину і надаються за його допомогою Електронних Сервісів (в зокрема, постачальники програмного забезпечення для ведення Інтернет Магазину, постачальника послуг електронної пошти хостинг і провайдери програмного забезпечення для управління бізнесом і надання технічної підтримки, Адміністратор) - Адміністратор надає зібрані дані Клієнта, обраного постачальника діє за його дорученням тільки у випадку та у обсязі, необхідному для здійснення відповідного для обробки даних, сумісного з політикою конфіденційності. 4.4.6. постачальники бухгалтерських послуг, юридичних та консалтингових надає Адміністратору підтримка бухгалтерські, юридичні або консалтингові (зокрема, організація бухгалтерського обліку, юридична фірма або компанія windykacyjna) - Адміністратор надає зібрані персональні дані Клієнта, обраного постачальника, діючого на його замовлення лише у випадку та в обсязі, необхідному для реалізації цієї мети обробки даних, сумісний з даною політикою конфіденційності.

5. ПРОФІЛІЗАЦІЯ В ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНІ

5.1. Постанова RODO накладає на Адміністратора обов'язок повідомити про автоматизованому прийнятті рішень, у тому числі про profilowaniu, про яке йдеться у ст. 22 п. 1 і 4 Регулювання RODO, і – принаймні, в тих випадках – необхідні відомості про правила їх прийняття, а також про сенс і очікуваних наслідки такого обробки для людини, до якого відносяться дані. Маючи це на увазі Адміністратор подає в цьому розділі політика конфіденційності інформацію про можливого профілювання.

5.2. Адміністратор може використовувати в Інтернет-Магазині з профілювання для цілей прямого маркетингу, але рішення, прийняті на його основі Адміністратора стосуються висновку або відмови від укладення Договору купівлі-Продажу, або також можливості використання Послуг Електронні в Інтернет-Магазині. Результатом використання профілювання в Інтернет-Магазині може бути, наприклад, визнання людині знижку, відправте її код на знижку, нагадування про незавершених покупках, послання пропозиції Продукту, який може відповідати інтересам або уподобанням людини або запропонувати кращих умов порівняно з стандартні знижки Інтернет-Магазину. Незважаючи на те, профілювання дана людина вільно приймає рішення, чи буде вона хотіла використовувати отриманого таким способом знижка, а також кращих умов і зробити покупку в Магазині Інтернет.

5.3. Профілізація в Інтернет-Магазині полягає в автоматичному аналізі або прогнозі поведінки на сайті Інтернет-Магазину наприклад, додавши певний товар у кошик на перегляд сторінки конкретного Продукту в Інтернет-Магазині, а також шляхом аналізу історії покупок в Інтернет-Магазині. Умовою такого профілювання є володіння Адміністратором особистих даних людини, щоб мати можливість її потім завантажити, наприклад, код знижки.

5.4. Особа, до якої відносяться дані, має право на те, щоб не предметом рішення, яке ґрунтується виключно на автоматизованій обробці, у тому числі profilowaniu, і викликає щодо цієї особи правові наслідки, або подібним чином, суттєво на неї впливає.

6. ПРАВА ЛЮДИНИ, ДАНІ ЯКОЇ ВІДНОСЯТЬСЯ до

6.1. Право на доступ, виправлення, обмеження, усунення або перенесення - особа, до якого відносяться дані, має право вимагати від Адміністратора доступ до своїх персональних даних, то їх виправлення, видалення („право бути забутим") або обмеження обробки і має право заперечувати проти обробки, а також має право на передачу даних. Детальні умови виконання зазначених вище прав зазначені у ст. 15-21 Регулювання РОДО.

6.2. Право відкликати згоду у будь-який момент – людина, чиї дані обробляються Адміністратором на підставі висловленої згоди (на підставі ст. 6 п. 1 листа. а) або ст. 9 п. 2 листи. а) Регулювання RODO), то вона має право для анулювання дозволу у будь-який час без впливу на законність обробки, використаної на підставі дозволу від її виведення.

6.3. Право подання скарги до органу нагляду – людина, чиї дані обробляються Адміністратором, має право подати в орган нагляду в порядку і порядку, визначеному у правилах Регулювання та РОДО польського законодавства, зокрема закону про захист даних інформації. Органом диспетчером в Польщі є Голова Бюро Захисту Персональних Даних.

6.4. Право на об'єкт - особа, якій дані відносяться, має право у будь-який час подати заперечення – від причин, пов'язаних з її особливою ситуацією – проти обробки стосуються його даних інформації на основі ст. 6 п. 1 листа. e) (бізнес або завдання загальні), або f) (юридично законний інтерес адміністратора), у тому числі профілювання на основі цих правил. Адміністратору такому разі вже не можна обробляти ці дані інформації, думаю, що він доведе існування важливих законних підстав для обробки - майстрів проти інтересів, прав і свобод людини, якій дані відносяться, або підстав для встановлення, розслідування або оборони претензій.

6.5. Право на заперечення, що стосуються прямого маркетингу - якщо персональні дані обробляються на прямого маркетингу, людина, чиї дані відносяться, має право у будь-який час подати заперечення проти обробки стосуються його персональних даних для потреб такого маркетингу, в тому числі і оперативних, в тій мірі, в якій обробка, пов'язані з таким маркетингом прямий.

6.6. В цілях реалізації повноважень, зазначених у цьому статті політики конфіденційності, ви можете зв'язатися до Адміністратора шляхом надсилання відповідного повідомлення у письмовій формі або електронною поштою на адресу Адміністратора зазначений на запровадження політики конфіденційності або з допомогою форму для контакту на сайті Магазину Інтернет.

7. ПЕЧИВО В ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНІ І АНАЛІТИКА

7.1. Куки (cookies) це невеликі текстові файли у вигляді текстових файлів, надісланих сервером і збережені на стороні відвідувача сайт Магазину В інтернеті (наприклад, на жорсткому диску вашого комп'ютера, ноутбука або на карті пам'яті смартфона в залежності від які пристрої використовують ваші відвідувачі наш Магазин - ). Докладні відомості про файли Куки, а також історію їх створення можна знайти зокрема, тут: http://pl.wikipedia.org/wiki/Ciasteczko.

7.2. Адміністратор може обробляти дані, що містяться у файлах Cookies при використанні відвідувачами сайту Інтернет-магазину в наступних цілях:

7.2.1. ідентифікації Клієнтів в якості користувачів в Магазині - І показати, що вони увійшли; 7.2.2. запам'ятовування Продуктів, доданих в кошик розміщення Замовлення; 7.2.3. запам'ятовування даних із заповнених Форм Замовлення, опитувань або даних для входу в Інтернет-Магазин; 7.2.4. налаштування змісту сторінки Інтернет-Магазину для індивідуальних уподобань Клієнта (наприклад, про кольору, розміру шрифту, розмітка сторінки), а також оптимізації використання сайту Інтернет-Магазину; 7.2.5. вести анонімну статистику представленим чином використання сайту Інтернет-Магазину; 7.2.6. ремаркетинг, це дослідження особливостей поведінки відвідувачів Інтернет-магазин через анонімний аналіз їх діяльності (наприклад, повторні відвідування певних веб-сайтах, ключові слова і т. д.) для того, щоб створити свій профіль і надання їм реклами з урахуванням їх очікуваних інтересів, а також тоді, коли вони відвідують інші сайти в медійній мережі Google Ireland Ltd, Facebook Ireland Ltd і Instagram LLC. Послуги ремаркетингу є також надаються компанією Criteo GmBH (Gewurzmuhlstr. 11, 80538 Мюнхен, Німеччина).

7.3. Стандартно, більшість веб-браузерів наявних на ринку, за умовчанням приймає збереження файлів "Cookies". Кожен має можливість визначити умови використання Cookie-файлів за допомогою налаштування власного браузера. Означає те, що можна, наприклад, частково обмежити (наприклад, тимчасово) або повністю відключити можливість збереження файлів Cookie у останньому випадку однак, це може вплинути на деякі функціональність Інтернет-Магазину (наприклад, неможливим може виявитися перехід шляхи Замовлення через Форму Замовлення враховуючи niezapamiętywanie Продуктів в кошику при подальші кроки оформлення Замовлення).

7.4. Налаштування веб-браузера в плані файлів Печиво важливих з точки зору дозволу на використання Печиво через наш Інтернет-Магазин – у відповідності з законодавством така згода може бути виражена через налаштування браузера. У відсутності вираження такої згоди слід відповідним чином змінити налаштування веб-браузера щодо Кукі-файлів.

7.5. Детальну інформацію про зміну налаштувань щодо Cookie-файлів, а також їх самостійної видалення найбільш популярних інтернет-браузерах доступні в розділі допомогою веб-браузера і на наступних веб-сайтах (просто натисніть на потрібну посилання):

у Chrome

у браузері Firefox

w Internet Explorer

у браузер Opera

у Safari

у браузер Microsoft Edge

7.6. Адміністратор може використовувати в Інтернет-Магазині послуг Google Analytics, Універсальний Analytics, що поставляються компанією Google Ireland Limited (Gordon House, Barrow Street, Dublin 4, Ірландія). Ці послуги допомагають Адміністратору вести статистику і аналізувати трафік в Інтернет-Магазині. Зібрані дані обробляються в рамках перерахованих вище послуг створення статистичних даних, корисних в адмініструванні Магазину В мережі інтернет та аналізу трафіку в Інтернет-Магазині. Ці дані мають характер накопичувальний. Адміністратор з допомогою вищеперелічених послуг в Інтернет-Магазині збирає такі дані, як джерела і засобом залучення дані відвідувачів Інтернет-Магазин і їх поведінка на сайті Інтернет-Магазину, інформацію про пристроїв і браузерів, з яких ви відвідуєте сайт, його IP і домен, географічні дані та дані демографічні (вік, стать) і інтерес.

7.7. Можна блокувати в простий спосіб, через даний людини обміну в Google Analytics інформації про її активності на веб-сайті веб-Магазину - для цього можна наприклад, встановити додаток до браузеру надається компанією Google Ireland Ltd. доступний тут: https://tools.google.com/dlpage/gaoptout?hl=pl.

8. ІНСПЕКТОР ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ

8.1. LAURELLA призначив інспектора персональних даних. Це людина, з яким можна зв'язатися за всіх питаннях, що стосуються обробки персональних даних і використання прав, пов'язаних з цією обробкою. Якщо ви хочете зв'язатися з Інспектором по захисту даних, будь ласка, напишіть на marcin.vogel@laurella.pl

9. ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ

9.1. Інтернет-магазин може містити посилання на інші веб-сайти. Адміністратор умовляє, щоб після виходу на інші сайти, ознайомтеся з політикою конфіденційності там встановлену. Ця політика конфіденційності застосовується тільки Інтернет-Магазин Адміністратора.

pixel